Vis enkelt innlegg
Gammel 02-09-12, 18:04   #16
Pearl
Seniormedlem

Pearl sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 67
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: I ketose på 5. uken, plutselig masse migrene og hodepine ...

Jeg skjønner at jeg skal være ganske heldig hvis dette skal gå relativt smertefritt. Både etter deres erfaringer og etter å ha gått igjennom listen over bivirkninger. Har aldri noengang sett en så lang liste. Men jeg veldig innstilt på å tåle endel, i oppstartfasen iallefall. Mange bivirkninger går jo over etterhvert. Foreløpig er jeg bare trøtt. Har migrene 20 dager i måneden og har prøvd ganske mye de 40 siste årene uten særlig effekt. Men dette er første gang med epilepsimedisin. Hvis jeg kan slippe å ha så ofte hodepine, så får jeg kanskje heller tåle å ha noen andre plager. Går til behandling hos nevrolog på "Hodeverket" i Sandnes, en klinikk som ble anbefalt av migreneforbundet. Så jeg håper jeg er i de beste hender.