Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-12, 19:34   #740
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Godt jobbet til dere! Ingen oppgang er også bra, husk det Festina. Her i gården viste vekta 0,2 kg opp siden sist fredag; ikke som forventet men heller ikke unormalt. Det er ikke så mange grammene, og jeg har vært ille plaget av vann i kroppen de siste dagene. Måtte rydde vekk litt klær i går; noen av de klærne jeg har brukt i sommer er blitt for store. Enn det da gitt!! Måtte prøve et par bukser som ligger i "ventehylla" og det er ikke lenge til de passer altså. Kan bruke dem nå også, men da med en sid skjorte eller noe sånt over. Har en del liggende i "ventehylla" mi; fra tidligere tider da jeg greide å gå ned (og før jeg gikk opp igjen ) Noe er uaktuelt å bruke nå, men litt skal jeg bruke.

Jeg har vært flink og gått flere småturer den siste uka, sånn to-fem km's turer, og det er godt kjenner jeg. I helga skal jeg ut i skogen og finne kjente og ukjente stier igjen - der lader jeg virkelig batteriene. Nå er det fredagkveld, og jeg har allerede noe godt i glasset Gubben og jeg er alene hjemme og skal lage oss noe godt å spise etterhvert.

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Sist redigert av Tarato : 31-08-12 kl 19:42.
Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat