Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-12, 16:17   #40
Dietta
Seniormedlem

Dietta sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Synes synd på menna våre.

Hvis man har vært sammen la oss si i 20 år. En uke pms og en uke mens. Dvs 6 måneder hvert år vi damer ikke er helt oss selv, som igjen utgjør 10 år i løpet av disse årene. Så kommer 10 år med svetting og klamme kropper. Det vil altså si at i løpet av disse 30 årene er vi damer ikkeglefsende ikkesnerrende ikkeklamme vesener i kun 10 år. Stakkars sambo. Jeg skal IKKE vise ham dette regnestykket. Det vil i snitt si at sambo ser sin vakre gode sambo kun hver 3.dag. De andre dagene er jeg et pmsuhyre eller ei sur menseguri eller ei hetetokterinne. Jaja. Til døden skiller ad? Er det ikke det det heter så fint?

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

På den annen side så er menn som de er hele tiden.
(Visstnok så er hormonbildet vårt mest mannelikt under PMS... noe å tenke på. )

Det er jo en grunn til at engelskdamene så flott sier
Nei, skilsmisse? Det har jeg ikke vurdert... drap, ja.