Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-12, 07:53   #6
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Stemmer dette?

Nei, dette stemmer ikke for meg, og tendensen rent empirisk av hva jeg leser her inne, så er det helt motsatt.
Dessuten så synes jeg det hele faller på sin egen urimelighet når man ser illustrasjonsbildet, samt denne setningen: "Fortsatt sulten etter en stor hamburger og en dessert av softis?" Hamburger serveres stort sett med hvitt brød, og softis er det masse sukker i.
Jeg vet ikke hvordan disse resultatene er blitt til, hva de har brukt i forsøkene, men dersom setningen over i det hele tatt har noen relevans til forskningen, så er det ikke sikkert at resultatet egentlig sier noe om denne omtalte fettsyren i det hele tatt, men sammensetningen av næringsstoffer?! Ikke vet jeg ... Det eneste jeg klarer å overspise på av høyfettmat er meieriprodukter. Men så er jeg intolerant, også. Klassisk symptom, dessverre.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat