Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-12, 13:33   #736
Festina lente
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 56
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Tarato, her.

Herlig logikk! Hva om du ikke hadde kjørt; hva hadde du spist/drukket? Kanskje egentlig det samme som muffinsene? Eller mer? Er det like fort gjort for deg som for meg?
Jeg tror egentlig jeg ikke hadde spist så mye mer, for vertskapet hadde laget salat til grillmaten, men jeg tok en halv bakt potet for syns skyld. (Egentlig trodde jeg de hadde laget litt lite mat, så jeg gjorde det for ikke å virke grisk på kjøttet, men så viste det seg at de hadde mer på lur....) Men kan nok dessverre bekrefte at jeg havner lett på skråplanet.... Drakk vin i går kveld, og jeg ble sååååå godtesjuk Måtte bare trykke i meg noen peanøtter og krype til sengs

Nå skal jeg ut og gå turen min. De tar stadig lengre tid og blir lengre og lengre i km. Men det er såå deilig kjenne at jeg bruker kroppen, at jeg ikke får "vondter" når jeg går for langt. Har kommet over i et annet stadie kjenner jeg; jeg er ute og går/trimmer fordi det er godt - ikke for at jeg må gå for å holde ryggen i sjakk, eller for å gå ned i vekt. rett og slett fordi det er deilig.... Ha en god søndag alle sammen!

Så kjekt at du har kommet så langt! Dørstokkmila og vondtene mine er fortsatt høye hinder, men arbeider med saken. Skal på coretrening på SATS i ettermiddag, og gruer meg litt

Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat