|
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?
Opprinnelig lagt inn av VSB, her.
Tenkt på den pizza varianten jeg og, ev soyamel eller blande... Savner ordentlig pizza! Skeier ut litt nå på lørdagen jeg, og strikt fra i morgen!
Fra og med i dag VSB er det strikt opplegg for deg. Hvordan blir hverdagen din da?
Opprinnelig lagt inn av Festina lente, her.
Jeg ble så motivert av vekttapet at jeg meldte meg frivillig som sjåfør i går - og det skjer sjelden det skal jeg love dere!
Ikke fullt så fornøyd med de tre muffinsene jeg spiste til dessert, men som sambo så trøstefullt sa (etter 6 halvlitere): "det er helt sikkert ikke så mye sukker i dem, for de var ikke noe søte og jeg spiste bare 1. Hvis de hadde vært søte haddejeg spist flere!" Og hvem er jeg til å argumentere mot en slik fantastisk logikk?! 
Men det blir nok litt rosevin i kveld, ja 
Herlig logikk! Hva om du ikke hadde kjørt; hva hadde du spist/drukket? Kanskje egentlig det samme som muffinsene? Eller mer? Er det like fort gjort for deg som for meg? 
Nå skal jeg ut og gå turen min. De tar stadig lengre tid og blir lengre og lengre i km. Men det er såå deilig kjenne at jeg bruker kroppen, at jeg ikke får "vondter" når jeg går for langt. Har kommet over i et annet stadie kjenner jeg; jeg er ute og går/trimmer fordi det er godt - ikke for at jeg må gå for å holde ryggen i sjakk, eller for å gå ned i vekt. rett og slett fordi det er deilig.... Ha en god søndag alle sammen!

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort! Og litt mer aktiv!
|