Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-12, 10:46   #725
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Grattis VSB og Festina og hei til deg smgj! Jeg har også opplevd å renne mye på toalettet når vekta slipper fra seg noen gram. Mener å ha lest at for å forbrenne fett må kroppen ha mye vann også? Det henger kanskje sammen med det du skriver smgj?

Jeg er nå nede i 74,5 kg! En halv kilo ned uten å egentlig gjøre så veldig mye for det, særlig i forhold til trening. Jeg har passet på å drikke jevnt, ikke spise for mye/ofte og det fungerer. Har vært litt fysen på noe på ettermiddag/kveldstid, og tror det kan hjelpe med mer fett. Tenker å bruke litt mer smør/olje i kosten. Knekkebrød, grønnsaker, salat er fast på tallerken hver dag, så fyller jeg på med det jeg har. Er ikke så opptatt av hva jeg spiser, og det er jo veldig bra for en som har vært opptatt av at maten skal være god. Har kanskje gått fra å leve for å spise til å spise for å leve??

I kveld skal jeg bli "fin på vin", selv om bare ett glass er nok til å gjøre meg smellvakker . Taratata!

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat