Vis enkelt innlegg
Gammel 22-08-12, 22:38   #720
Festina lente
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 56
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Tarato, her.

Takk til dere... Det setter jeg stor pris på. Hvorfor det har løsnet... si det; jeg holder nå på med disse "levereglene" mine da vet du (måtte hente dem fram fra innlegg tidligere i tråden):
Note to self: lete frem mine egne regler lenger fremme....

UPS.... har glemt/ikke fulgt opp dette....

• redusere stressfaktorer i hverdagen; nyte livet mer. Minne meg selv på å ta 10 min hver dag med mental timeout; slappe godt av, puste rolig med magen og tømme tankene (fort å glemme..) -VIKTIG!
  • overbevise meg selv om at 30 minutter med frisk luft hver dag er bra og verdt å prioritere Jepp, jobber med den hver dag, men har et stykke igjen....
  • få nok søvn (helst 8 t søvn/hvile hver natt)Støttes!
Jeg tar et par-tre glass rødvin i uka; velger å tro det hjelper. Heeeelt enig! :-)
Jeg er ikke av dem som kan "pøse på" med fett (har prøvd...). Er redd for at det samme gjelder for meg, men gir det en sjanse til. Orker ikke tanken på å gå rundt sulten.....

Det tror jeg var det. Det ser komplisert ut ser jeg, men for meg er det blitt en del av den daglige rutinen - altså en livsstil. Det er jo nettopp det som er målet - kjempebra Tarato!!

Og så skal jeg finne meg en ny målbelønning for 72 kg. Tatata!

Vel fortjent! Du har bare vært sååååå flink - jeg er kjempeimponert og superhappy på dine vegne!

Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat