Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-12, 08:11   #15988
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Sminketips...

Jeg har brukt Christian Dior sin fundation (krem) en stund, og er veldig fornøyd med den. Men den er veldig dyr, så jeg lurer på om noen her med peilig på sminke, kan anbefale en billig en... en som ikke tetter igjen huden, eller som gir kviser... har normal hud.

Dersom du vil ha en god foundation som sitter godt og er ren for de aller fleste uhumskheter anbefaler jeg deg Jane Iredale sin. Det er en av de aller beste på det norske markedet og er basert å naturlige mineraler og planteoljer. Denne finnes også mineralsminke under navnet Fedora og den får du på apotek som selger sminke. Den koster jo litt, men min foundation har vart leeeenge nå og jeg blir ikke tørr i huden av den - Jippi. Ellers er det jo diverse merker å finne på nettet i utlandet, men ikke alle er like rene selv om de markedsføres slik og jeg har prøvd mange forskjellige.

Jeg er ekstremt ømfintlig i huden og må være veldig nøye og sverger nå kun til Jane Iredale makeup. ID bør du være forsiktig med for den inneholder bismuthoksid (fremdeles) og det kan gi allergiske reaksjoner, tette porer, gi grå hud m.m.

Edit: Jeg betalte 300 kr for et starterkit med JI mineralfoundation. Det var primer, foundation, rouge, lipgloss, fuktighetsspray og børste i en nydelig liten sminkeveske som er laget av gjenvunnet materiale. Jeg sminker meg i snitt 5 dager i uka, kjøpte dette i midten av mai og har mye igjen ennå. Har nettopp kjøpt ny primer da

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose