Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-12, 20:27   #714
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av VSB, her.

Aller først gratulerer Tarato

Auberginen skar jeg i skiver og lot ligge med salt ca 30min for å trekke ut vann. Vendte den i ketolyse bakemiks, deretter egg og parmesan blandet og til slutt sesamfrø. Stekte i smult eller noe fra butikken, syntes cocosa ble råflott, men unngikk verstinger som planteolje.

Selv gikk vekta fortsatt feil vei, til tross for at jeg trodde jeg var flinkere... Må stramme hardt inn igjen. Mindre fett blir nesten PSMF dette... Men er jo det som funker dessverre. Er ikke akkurat så tynn føler jeg, selv om jeg ikke er overvektig...

Takk VSB! Den frityrstekinga så yummi ut.... Teller på knappene om jeg skal prøve den eller ikke... må hvertfall notere den ned. Har forresten en bakemiksboks stående uåpnet. Husker ikke engang hva jeg skulle bruke den til...

Jeg har lest meg opp på PSMF, som jeg aldri har hørt om før. Det virket litt snodig på meg med alle disse proteinene. Kanskje greit som en kickstart? Mindre fett fungerer på meg da, sånn sett er jeg på noe av det opplegget som beskrives - men aldri om jeg hadde greid å spise så mye mat som beskrives. Men så trener jeg ikke så mye heller da

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat