Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-12, 23:34   #3
Chamomilla
Seniormedlem

Chamomilla sin avatar

Medlem siden: May 2005
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Kostholdsfilosofi eller bare bruke hodet?

Lykke til!
Det finnes nybegynnertråder her - noen har de i signaturen sin.. *roooper på noen som har oversikt!*
Det anbefales å lese seg opp. Ta deg en tur på biblioteket? Søk på lavkarbolittertaur på nettet? Jeg har lest meg opp over flere år av ren interesse for kosthold generelt og lavkarbo spesielt. Levd mer eller mindre lavkarbo de siste ti årene, men slakket opp en del gjennom to svangerskap. Hjelper godt å henge her inne og logge litt og ikke minst la seg inspirere av alle de flinke og kunnskapsrike folkene her inne. Jeg følger altså ingen bestemt filosofi utover at jeg vil kalle det LCHF, men leser litt hele tiden som sagt - både bøker og på nett.