Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-12, 22:48   #708
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Tjoho! Jeg er her, og lever i beste velgående! Har vært på jobb og ute i sola resten av dagen. Enn at det ble så fint vær da gitt. Nyter hver stråle og synes det er deilig at brunfargen fra Tyrkia friskes opp. Matmessig går det veldig bra; selv om jeg har spist litt knekkebrød av spelt de siste dagene. Har vært ute og gått en del og er spent på veiinga i morgen. Vet jo hva det var i dag, og i går, og dagen før der - osv

Opprinnelig lagt inn av VSB, her.

Lunsj i dag, frityrstekt aubergine (fra i går) og roast biff. Lavkarbo selvfølgelig.

Frityrstekt aubergine høres lekkert ut; hvordan lager du det?

Opprinnelig lagt inn av Festina lente, her.

Hvis du er glad i å svømme og bade klarer du antagelig å dykke Jeg dykker stort sett i Norge, men har også dykket i Australia (JA, fikk se hai ) og på Mauritius.

Det er mye enklere og mer behagelig å dykke i varmere strøk. Da slipper du alt utstyret og blyet, men det kan være like vakkert å dykke i Norge med masse fisk og undervannsliv. Anbefales på det varmeste

Jeg kan tenke meg det var herlig å dykke i varmere strøk; her til lands er det var ikke like varmt. Jeg liker ikke å svømme og bade (annet enn i badekaret) så jeg tror jeg holder meg på land jeg....

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat