Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-12, 11:21   #26
Kristin81
Medlem

Medlem siden: Aug 2011
Kristin81 er på en erverdig vei

Sv: Ok med LITT sukkerholdig saus?

Opprinnelig lagt inn av index, her.

Det første du bør ta tak i er ditt kjærlighetsforhold til mat! Spar kjærligheten til mennesker, mat er bare drivstoff;-))

En slik bursdagshelg som du beskriver ville i alle fall gitt meg en uke med magesmerter, kvalme, oppblåsthet m.m. Ikke verdt det etter mitt syn. Bortsett fra det betyr det ikke stort mer enn at vekttapet blir satt på hold en uke eller to til. Men du må jo VILLE gå ned i vekt om det skal være noe vits å gå på lavkarbo da, det er ikke noe du kan gjøre bare når det passer sånn...

Du har så rett! Og ja, jeg sliter litt med akkurat dette... Har en tendens til å trøstespise, det ligger nok noe emosjonelt bak det hele også. Og ja, jeg vil jo ned i vekt.
Vil en slik helg gjøre at vekttapet blir satt på vent i opptil 2 uker, så er det jo virkelig ikke verdt det... Det er jo disse sosiale sammenhengene som gjør det vanskelig å holde seg til lavkarbo. Pluss det at jeg elsker sjokolade og appelsinjuice, er glad i øl også.
Skal skjerpe meg - det er jo bare meg selv det går utover...

Min journal
Kristin81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og Spis deg slank Svar med sitat