Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-12, 17:10   #6
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse og periodisk faste (Torkil?)

Opprinnelig lagt inn av Karbokarbo, her.

Nei, det er dét jeg lurer på da Ved å spise bare 8 timer om dagen så får en i seg litt mindre kalorier enn ellers.. Kan man risikere å få i seg for lite mat (kcal) slik at en går i platå, feks? Kan det ha en effekt på ketosen? Kan man risikere å få i seg for lite næringsstoffer som er viktig i Ketolyse?

På ketolyse kommer mesteparten av næringstoffene fra grønnsaker. Du skal jo spise 15/20 karber dagen på ketolyse, hvorav mesteparten kommer fra grønnsaker. Og da må jo du bare passe på å spise det du skal, når du spiser ( enten du spiser 1-2-3-4 eller 5 måltider om dagen).

jeg personlig spiser ikke etter 21 om kvelden og sjelden om morgenen . Jeg går da som regel 13-14 timer uten mat. Men passer på å spise den næringen jeg skal til hvert måltid.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat