Velkommen Festina! Så bra du har funnet en mellomvei i ferien og er på "høgget" nå. 50 kg dykkerutstyr!! Du trenger kanskje ekstra vekter da? Tenk når du etterhvert kan bli kvitt dem da Utslag gir utslag Fedona; men vekta mi går kun ned når det er et godt utslag og ikke når stixen er lyserød... Så de får si som de vil; jeg ser hvordan det er her. Da jeg gikk på økt fettmengde (ikke for å ta fra deg motet altså!) økte også graden av farge. Dessverre tror jeg det var forbrenning av det fettet jeg spiste ekstra, og ikke kroppens fett siden jeg ikke gikk ned i vekt/krympet i omkrets. Men det var meg; jeg håper det er annerledes for deg! Tross alt er det mange som har gode erfaringer med den varianten og som det funker for! Huff da VSB... du har det ikke bra... Har kroppen din for mye å jobbe med, og er det derfor den går i stå? Ikke bra at det forverres etter behandling; kanskje den skulle vært justert? Du har all støtte fra meg nå (og senere); det blir bedre. Det MÅ bli bedre. Hold ut; sutre her inne; legg det av deg, del med oss! Om ikke annet så kan det hjelpe å få sagt det høyt. Ikke sant? Heier på deg! Jeg har tatt kroppen min tilbake; bestemte meg at det skal gå minst 3 timer og maks 4 t fra middag til jeg kan spise igjen. Og før jeg kan spise skal jeg ha drukket 1 liter vann. Sånne rigide regler setter jeg opp for meg selv, og det beste er at det fungerer. Litt enkel i hodet, men det har ikke noe å si så lenge det virker Nå har det gått tre timer, jeg er ikke sulten men kjenner at det begynner å knurre litt i magen. Og det er greit! Det er når det knurrer i hodet at varselklokkene kimer