Vis enkelt innlegg
Gammel 08-08-12, 19:50   #15845
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Etter det jeg forsto på gynekologen min skal man begynne på nytt brett når man er ferdig med det forrige og at det ikke er mulig å utsette mens med denne typen piller. Noen kan miste mens helt da.. Men det var vel en av fem.. Håper på at jeg blir den ene Men nå har jeg hatt mens i tilsammen over to uker siden (jeg er snart halveis på mitt andre brett). Men det er jo lov å håpe..

Jeg mistet mensen helt i lange perioder... Men jeg vet ikke akkurat om det er noe å trakte etter det heller. Tenker litt på hva disse hormonene gjør med kroppen på lang sikt. Så jeg har sånn forsøksvis stoppet. Nå er det femcap og ovuview+termometer som gjelder - blir spennende å se hvordan det fungerer.