|
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?
Opprinnelig lagt inn av Tarato, her.
Innom for å fortelle meg selv og hele verden at jeg har vært litt flinkere i dag, og tar sikte på å være enda bedre i morgen. Har spist for mye, men heller det enn å vandre hvileløst fra rom til rom mens jeg tenker/spekulerer på hva jeg kan spise. Så det så! Disse dagene har jeg vært gjennom maaange ganger og vet at det er riktig vei å gå; spis riktig og akkurat litt for mye slik at jeg fysisk kjenner at jeg ikke kan spise mer - for så å trappe ned til normale mengder som jeg takler. Sånn er nå jeg skrudd sammen... 
Bra du finner ut av ha som funker for deg iallefall 
Jeg har nå stått stille siden påske og har bestemt meg for å øke fett mengden en uke eller to for å se om det hjelper på. Hvis det ikke funker så må jeg vurdere å gå den andre veien, altså mer karber og ut av ketose... Noe må jeg prøve iallefall. Jeg kom inn i ketose fort etter ferien og håper med denne oppkarbingen i ferien så ketose igjen og med fett økning at det skal hjelpe på vekta! Skal bla bruke mer kokosmelk isteden for kremfløte i sauser. Jeg leste tråden som heter fettfestival forleden og det var interessant lesning... Har dere prøvd dette?
Lykke til til oss alle 
|