Ah...første dag gjennomført.... har fortsatt ikke lyst til å gå på jobb. Ikke det at jeg ikke trives; det var veldig koselig å bli tatt i mot i dag av gode kollegaer. Med færre personer på kontoret er stemningen mer løssluppen, pausene litt lengre, vi deler ferieminner i døra osv. Men jeg vil så gjerne ha mer friiiii. Flere dager til å gjøre det jeg vil, til å ikke ha MÅ-oppgaver, til å ikke måtte stå opp tidlig ..... Har til og med hatt en dag hvor jeg har skikkelig lengtet etter pepsi max. Etter middag vandra jeg hvileløst rundt i huset på leting etter noe. Greide å holde meg unna det jeg fant, men endte med å spise kveldsmat (og muligens frokost i samme slengen) i form av alt for mye lk knekkebrød og pålegg - alt for å tilfredsstille noe inni meg. Det er mulig det handler om oppstart etter ferie; men jeg liker det ikke Nesten så jeg depper her jeg sitter med alt for mye mat i magen (vondt er det også), hoven (blir det når jeg spiser for mye) - og egentlig lyst på mer. Jeg håper inderlig at deres oppstartdag blir bedre! Og fortsett med å gå i redusert stilling til du er frisk Fedona (og VSB?).Viktig det!!!