Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-06, 19:34   #8
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Mikrobølgeovn

Har mikro, men bruker den lite. Bare:

til "mock danish" pannekaka mi (2 egg, 50 gr kremost, 15 gram vanilje proteinpulver og kanel kjøres med stavmikser, helles i form, strø over 30 gr bringebær - 2.2 min i mikro, og VIPS, flott tjukk pannekake med bær)

Til tining av nøttebrød (om jeg har glemt å ta skivene ut av frysern og ikke vil riste brød).

Hurtigsmelting av smør (latskap)

Oppvarming av mat fra igår... (lager oftre så store porsjoner at det blir nok for 2 dager)

Kan klare meg fint uten. I mitt "nye" kjøkken kommer jeg ikke til å bruke plass på en). At ovnene er "skadelige" m.h.t. ståling - slik man snakket om før er vel mer en myte nå. Ovnene som er produsert de siste årene skader ikke om man da ikke kryper inn i dem. Mobiltelefonen stråler mer og er mer skadelig faktisk. (Jeg kjenner en som jobber for Statens senter for Strålevern (eller hva det heter) - han skjønte ikke hysteriet rundt mikro, - det er så srenge regler for godkjenning nå. Han fortalte masse kjekt. Det var litt av en diskusjon en sen rødvinsintrukket kveldstime på fest)

Sist redigert av Nille : 10-01-06 kl 22:08.
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat