Vis enkelt innlegg
Gammel 06-08-12, 19:03   #15813
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Takk for svar smgj
Vi har vikarlege etter vikarlege her......denne reiser på fredag, og så får vi en ny i to uker før neste vikar kommer....
Denne mente jeg har luft i magen eller forstoppelse, men alt fungerer som det skal, så mente han det kunne være noe autoimmunt, men det er jobb for spesialister, så han sjekker bare stoffskiftet (ble sjekket for nesten tre uker siden), diabetesen (sist HBA1c i april var 5,5), leveren (ble sjekket i juni) og B12 (ble sjekket i juli) + prøver som skal avsløre infeksjoner.
Har bestemt meg for og kreve innleggelse onsdag, håper endelig ikke det er noen feilplassert blindtarm som kanskje sprekker

Jeg har ingenting lurt å si til deg, men jeg håper inderlig at du får snarlig hjelp slik at de kan finne ut hva som feiler deg. Krev innleggelse slik at du i allefall er under oppsyn. Tenker på deg.