Vis enkelt innlegg
Gammel 06-08-12, 16:15   #15810
BenteR
Seniormedlem

BenteR sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som har tips om hva som lindrer magesmerter?
10.døgnet med økende smerter i nedre venstre side av buk som stråler ned mot skrittet og bak i rygg, feber,vekttap selv om jeg spiser minst 3000 kcal pr dag (er nå nede i 45,2 kg) fin CRP på 5 og blodtrykk som faller (nå 55/105).
Var hos lege på fredag, men ingenting kunne gjøres før det var tatt blodprøver, og de måtte tas i dag.
Skal tilbake på onsdag formiddag for og få vite blodprøvesvarene og vurderes for innleggelse.
I mellomtiden har jeg fått Parlagin Forte som jeg kan ta "når det blir ille", men det er jo kontinuerlig vondt med "rier" innimellom. Legen tror jeg har forstoppelse, selv om jeg har sagt at det har jeg ikke, og derfor må jeg være veldig, veldig forsiktig med smertestillende.
Guttungen her kom med peppermynte-te, men det lindret ingenting....