Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-12, 15:14   #15792
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Er det noen som vet hva som skjer hvis jeg ikke får satt P-sprøyten til rett dato? Skal ha den 11 hver tredje mnd, og nå er det på tide. Men jeg er bortreist og har ikke tilgang til min egen lege

Hva skjer om jeg forskyver tidspunktet for sprøyten noen dager? Får jeg mensen da?

Kan man få en tilfeldig lege, eller noen ansatte på et annet legekontor til å sette sprøyten? Jeg har den med meg.

En hvilken som helst lege eller sykepleier/legesekretær kan sannsynligvis sette sprøyten for deg.
Kan du ikke heller sette den før du drar, da? Bedre for tidlig enn for sent i hvert fall!
Om du alt har dratt, ringer du nærmeste legekontor og forklarer situasjonen, så ordner det seg nok!