Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-12, 19:29   #8
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Skal begynne på lavkarbo, men har et viktig spørsmål og trenger hjelp!

Jeg tenker at om du ikke spiser sukker, eller pasta, ris, potet eller brød - og da sannsynligvis lite fett - er det ikke rart du føler deg utsultet!!! Spis godt med grønnsaker og velg gode fettkilder til og du bør være i boks. Synes ikke du trenger noen "overgangsperiode" - du har jo allerede kuttet kh ganske radikalt!

Nybegynnertråden er genial, mens du leser den, kan du bare spise etter "lavkarbo på 3 minutter" som jeg linker til i signaturen min.

Når du har lest deg opp litt, kan du jo se om du finner den type lavkarbokosthold som passer DEG og din hverdag best

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat