Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-12, 00:50   #15769
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Gubben har kobla om røra, så den er grei.
Jeg vil bare utsette mensen for en gangs skyld. Vi skal til New York og derfra har vi bestilt to netter på suite i Niagara Falls, med boblebad med utsikt og greier. I Canada. Hadde vært dritt å sitte der med mensen.

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Tampong og bytte ofte? Om det er sånn boblebad dere tapper opp og tømmer selv ville jeg ikke vært bekymra for det i forhold til bakterier o.l.

Hva med menskopp? Jeg er veldig fornøyd. Jeg har til og med hatt mensen i Syden uten at det var noe særlig hinder. Med menskopp kan man bade. Lenge og flere ganger. Med tampong må man skifte etter å ha vært nedi vannet én gang og ikke bør man være lenge i vannet heller. Jeg blør ganske mye da, så jeg ville ikke på stranda med mensen de to dagene jeg blør mest. Men jeg var ved bassenget og lå og solte meg og hoppet i bassenget flere ganger. Og så kunne jeg gå på rommet for å gå på do og tømme menskoppen for å være på den sikre siden.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC