Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-12, 00:13   #21
Newstart
Seniormedlem

Newstart sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Noen som har oppnådd bedring på disse punktene?

Lavkarbo er fantastisk. Enkelt og greit.

Jeg hadde hodepine hver dag- nå har jeg det så sjeldent jeg husker ikke sist jeg hadde det.

Jeg hadde uregelmessig hjerterytme. Ved ekg sprang legene rundt og lurte på hva i alle dager de kunne gjøre for det såg helt koko ut. Nå har jeg ikke hatt det siden jeg startet lavkarbo.

Er sjeldent fysen. Kun ved mens. Men går fort over. Tidligere så gikk jeg stadig å lette i skap om der var noe jeg kunne putte i munnen.

Måtte hvile ofte. Nå hviler jeg aldri. Hehe faktisk helt sant.

Sov ekstremt mye før. Nå kan jeg være våken lenge og mye. Har barn som holder på mye om natten og jeg hadde aldri klart det uten lavkarbo. For energien er på topp så og si hele tiden.

Jeg hadde enormt mye kviser, kuler i huden. Veldig betent. De forsvant som dugg for solen.

Jeg er ikke sulten lenger. Før var jeg konstant sulten. Men nå kan det gå lang tid, så plutselig så kjenner jeg at hmm kanskje jeg skal spise litt.

Eksemen er borte. Jeg som har brukt masse penger tidligere på kremer.

Humøret er jevnt. Ser nesten usedvanlig positivt på livet. Men før hadde jeg mer svingninger. Har aldri hatt angst eller depresjon. Men mange i familien min har det så jeg har alltid vært redd for å få det. Men slik det ser ut nå så er alt bare fryd hehe.

Ja var det jeg kom på nå i farten. Jo en ting til: jeg gikk også ned mange kg.

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat