Vis enkelt innlegg
Gammel 30-07-12, 15:41   #15730
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av ElisaT, her.

Bytt lege!!! Legen skal være til hjelp, ikke til irritasjon... Jeg byttet lege (ufrivillig, permisjon), og jeg har fått verdens mest fantastiske vikarlege. Trodde hun jeg hadde før var bra, men jaggu tok jeg feil ! Til min store frustrasjon kommer den første legen min tilbake fra permisjon i september, og favorittlegen min skal til Oslo. Like før jeg flytter etter!

Det er også lov å klage, som du snakker om. Jeg hadde skrevet et saklig brev til kommunelegen, du har ingenting å tape på det.

Lykke til i prosessen, håper det ordner seg .

Takk for støtte, varmer alltid det.

Jeg har egentlig "byttet" lege. Har i en periode gått til vikaren til min fastlege og han er en skikkelig "gutt" (yngre enn meg og skikkelig pen - sukk ) som har tatt tak i mine problemer og prøver å hjelpe så godt han kan. Problemet er bare at han nå er på ferie og jeg måtte gå til fastlegen for kontroll og forlenging av sykemelding. Jeg kommer til å sende et klagebrev til kommunelege og muligens kopierer jeg DPS og fastlege på det.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose