Vis enkelt innlegg
Gammel 30-07-12, 10:24   #15726
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Var i grunnen det jeg også trodde inntil jeg fikk et brev fra NAV at de hadde mottatt "min" søknad om sykepenger (?????). Har vært sykemeldt i 9 uker i dag og det er først gang jeg har vært sykemeldt lengre enn 2 uker (influensa) så jeg har ikke peiling

Men du må jo ha fått lønn i løpet av 9 uker?
Søknaden/kravet er vel sykemeldingen. Den inneholder jo en egenerklæringsbit du signerer på.
9 uker? Har du ikke vært til 8- uker forhør hos legen din og arbeidsgiver? Det må du nok snart om nav skal utbetale mer penger...... Og arbeidsgiver må skrive erklæring på at de ikke kan tilrettelegge arbeidsplassen slik at du kan jobbe og ..............
Det er faktisk såpass slitsomt å være sykemeldt at jeg etter det første året var mye verre en da jeg først ble syk og nå har jeg ikke vært ordentlig på jobb på over 6 år.

Lykke til med å finne frem i jungelen!