Vis enkelt innlegg
Gammel 28-07-12, 22:20   #15719
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Noen som vet hvordan det virker med sykepenger (er langtidssykemeldt) og utenlandsferie?

Har hørt at jeg må søke Nav om dette, men hvem, hva, hvordan? Noen sier at det er legen som må søke for meg andre sier at legen bare skal gi en uttalelse til søknaden?

Jeg har lyst på en tur til syden i september og ser ikke for eg at jeg er friskmeldt til dess, muligens delvis arbeidsfør meeeen.......

Legen min støttet en reise til utlandet da jeg var langtidssykemeldt, og skrev en erklæring på at hun anbefalte turen. Deretter fyller du selv bare ut på egenerklæringsdelen på sykmeldingen for den perioden som turen kommer innunder at du skal til utlandet og perioden det gjelder, og legger ved erklæringen fra legen på den delen som skal sendes til NAV.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/