|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.
Jeg vet ikke hva det kommer av, men etter siste oppdateringen til Firefox, så krasjer nettleseren "hele" tiden. Adobe flash player ser også ut til å ha problemer med siste versjonen til FF. Jeg har bare gått ut i fra at det er FF som er årsaken denne gangen...
Adobe flash player krasjer hele tiden her også. Bruker stort sett firefox, men mener det skjer uansett hvilken nettleser jeg bruker. Har forøvrig ellers ingen problemer med firefox, kun flash player som krasjer.
Ellers er det mye rart som av en eller annen grunn kan skje med nettlesere tydeligvis, siden jeg har sett at folk har diverse problemer med en nettleser som jeg aldri har opplevd selv feks. Og første gang jeg lastet ned firefox, fordi jeg fikk høre at den var så bra, virket den ikke hos meg i det hele tatt. Den brukte enten flere minutter på å få fram en side, eller oftest sto den bare der og prøvde å koble til, men ingenting skjedde. Så jeg måtte avse firefox som en ubrukelig nettleser.
Men så prøvde jeg igjen noen år senere, og det funker utmerket. Mye bedre enn IE, som jeg brukte før.
Jeg har heller ikke opplevd de problemene jeg har hørt andre ha med Google Chrome, så det er mye rart som skjer tydeligvis 
|