|
Re: Sv: Re: Sv: Ketostix
Opprinnelig lagt inn av BitTorres, her.
Jeg kan jo si at jeg er rundt 84 kg slank, trener 4-5 dager i uken, og bør ligge på 2700 kcal for å vedlikeholde vekta mi. Tippper din vedlikehold ligger rundt 2200 et sted. Ellers så er den vekt kalkulatoren som kom over her en god pekepinn. Du merker raskt om du er i underskudd, for du vil bli raskere sulten, og kanskje oppdage et par uvanlige ting som du ikke har hatt før. Mye mer tanker rundt god mat osv . Jo mer underskudd, jo oftere kommer tankene på mat. Her om dagen løp jeg bort 1600 kcal, og om du da plusser på at mitt vedlikehold ligger på 2700, så ser du raskt at jeg burde fått i meg over 4000 kcal den dagen. Men jeg fikk bare i meg 1600, så jeg ble raskt sulten dagen etterpå - men det er bare å spise det man har bestemt seg for, ingen forhandlinger tillatt. Med andre ord, skal man ned, så må noen av oss ha disiplin, uanett diett. Jeg er en av dem.
Trener du tungt, bør du ligge godt oppe på proteinsiden, slik at du får nyttiggjort deg treningen.
Beklager sent svar 
Takk for at du deler din erfaring!
Skal forsøke å ligge rundt 2200kcal et par uker og se om det løsner. Jeg tror jeg spiser litt for mye kcal igrunnen 
|