Vis enkelt innlegg
Gammel 25-07-12, 12:57   #6
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Under 20 karbo i 2 mnd, men vekta står fast

Om dette bare er en slankekur ville jeg revurdert hele opplegget. Vil du ikke være slank resten av livet og ikke bare en kort stund? Hvis ja, må du tenke ut hvordan du kan spise daglig resten av livet og være slank. Om du legger inn maten på diett.no ser du kanskje hva du gjør feil hvis du i det hele tatt gjør noen feil, noe som ikke er sikkert. Mulig du spiser akkurat det kroppen trenger og hverken går opp eller ned av den grunn. Hvis du skal slanke deg, noe jeg fraråder, må du innta mindre energi enn du bruker, altså mindre fett og karbo men ikke redusere for mye på protein for å unngå tap av muskelmasse så mye som mulig. En moderat lavkarbovariant er å få i seg litt fett, mye grønnsaker og nok kjøtt/fisk. Da reduserer du inntak av kalorier fordi du reduserer mengden fett. Det har vært en del som har trodd de kan spise ubegrenset med fett på lavkarbo og gå ned likevel fordi det å gå opp har de hørt er vanskelig. Men om man ikke lytter til metthetssignaler er det ikke vanskelig å gå opp i det hele tatt om man elsker masse god mat.