Vis enkelt innlegg
Gammel 24-07-12, 19:00   #15644
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av elien, her.

Å vannet steg, å vannet steg......

Var sjå lege i dag, har hatt en merkelig vektkurve.
Har nå fått vanndrivende å skal tilbake i morgen formiddag å ta en del forskjellige prøver.

Håpe det ikke er noe som varer lenge, for dette føles som jeg har byttet ut føttene med to vedkubber.

Men lurer på, trenger jeg egentlig ligge med føttene høyt når jeg har vanndrivende? For jeg ligger ikke noe godt på ryggen.

Du trenger da slett ikke ligge på ryggen! Har faktisk aldri hørt om det en gang!
Sitte med bena opp på dagtid, ja, men ikke noe om natten annet enn at man kan gjøre motsatt av det man gjør med ørebarn, nemlig legge noe under den nederste delen/bena av sengen slik at den blir hevet aldri så lite.
Husk å drikke mye selv om du går på vanndrivende!
Lykke til med å finne ut hva dette kan komme av!