Vis enkelt innlegg
Gammel 24-07-12, 10:36   #10
lizliz
Medlem

Medlem siden: Aug 2011
lizliz er ny på veien

Sv: LCHF i starten og deretter moderat, eller?

Det har i hvertfall fungert veelsig bra for meg. Sluttet med Ketolyse i begynnelsen av januar og har gradvis økt siden da. Nå ligger jeg på rundt 200 om dagen og bryr meg igrunn ikke noe særlig om karboene. Og jeg har gått ned i denne perioden fordi jeg har valgt å folusere på styrketrening og energi innhold og dermed holdt meg til anbefalt energi inntak om dagen ( som slettes ikke er så vanskelig som enkelte skal ha det til spør du meg ) Om man skal slutte å tenke på karbene bør man begynne å tenke å kaloriene. ( I hvertfall om man ønsker å fortsette å gå ned i vekt )

Jeg har selv siden januar gått ned 5 kg, ja det går saktere men så har jeg bare 3 kg igjen så for min del så gjør i hvertfall ikke det noe. Så til alle som mener at man ikke kan bruke lavkarbo som slankemetode så kan jeg vel heller sitte som motbevis. Så lenge man er fornuftig i forhold til hva man spiser så vil man ikke nødvendigvis legge på seg igjen ( mener nå jeg. Og kan igrunn ikke snakke for noen andre enn meg selv og hva som fungerer for meg. Men dersom det funker for meg så kan det nå ha seg slik at det kan fungerer for noen andre og )

lizliz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat