Vis enkelt innlegg
Gammel 23-07-12, 11:56   #22
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Jeg er så lei av advarsler!

Opprinnelig lagt inn av masun, her.

Det legges merke til at man spiser egg og bacon til frokost.. Hadde man lagt ei brødskive under egget så hadde ingen lagt merke til det. Om man spiser middag så legges det merke til at man sløyfer poteten og spiser dessto mer andre grønnsaker.. Det legges også merke til at man ikke spiser godteri, spesielt av dem som oftest stikker hånda nedi godteposen. Og at man har med seg en vannflaske i stedet for brus..

I romjulen spiser vi tradisjonelt potetlefse med smør, grov sennep og kald ribbe (restene fra julemiddagen)
Jeg sløyfet potetlefsen og smurte sennep og smør på ribben (det smaker kjempegodt!). Da var det noen som satte store øyne i meg og sa "Smør på ribba???? Er ikke det som smør på flesk??"
Jeg måtte jo bare svare "Men hvis jeg tar og ruller potetlefsen rundt dette, så er det OK??"
"Ehhh, jaaa..."

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat