Vis enkelt innlegg
Gammel 22-07-12, 23:42   #15634
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ja, noe annet jeg lurer på. Jeg er jo liksom i gang med å finne vei i vellinga med alt av registrering og sånn på UiO. Det neste jeg må gjøre nå, er å registrere meg på studentweb, som jeg forstår må jeg gjøre det før jeg får betalt semester- og kopiavgift, lage studieplan eller noe som helst annet. Jeg har takket ja til plassen min, har mottatt velkomstmail og brosjyre i posten. Det står at jeg skal motta et brukernavn på sms til å registrere meg på studentweb, men ikke noe om når. Noen som vet?

På NTNU så kan man bare stikke innom it-tjenesten og få fiksa det. Det kan du nok gjøre på UiO også! Da jeg registrerte meg på studweb for uhm.. alt for mange år siden, så trykte jeg på den der fine "send pin med e-post" eller hva det var for noe, og så kom alt på mail.

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo