|
Sv: Hva spiser du før og etter trening?
Opprinnelig lagt inn av ketoseprinsen, her.
On a side note må jeg bare si at uansett om du spiser ketogent, fedon eller høykarbo er det IKKE anbefalt å trene 2,5time på tom mage. Det er egentlig bare tullete. Da bryter du mer enn du bygger opp. Definisjonen på tom mage kan jo diskuteres, men jeg tenker hovedsaklig på når du står opp om morgenen.
Kanskje det er slik . Jeg tenker ofte på det. Jeg holder ut 20 min oppvarming, 1 time styrke og så en time på tredemøllen (med 4 oppoverbakke intervaller). Men, jeg spiser aldri frokost (når jeg spiste det så var det når jeg tvang meg fordi det var jo sunt). Men, jeg har hatt gode resultater. Sterkere har jeg blitt for jeg har lagt på både vekt og repetisjoner i forhold til når jeg begynte. Kondisen tror jeg nok også er bedre. Men, skal ta nye tester på maks styrke og kondis snart, så da får jeg jo se fremgangen. Og så har jeg gått ned 24kg på litt over 3 måneder . Alle er forskjellige. Dette er det som har passet meg. Jeg må ta forbehold i at jeg ikke jobber for øyeblikket og har kunnet ta meg en lur etter trening osv. Med en gang jeg merker at jeg ikke kan gi alt eller resultatene på testene viser at fremgangen ikke er god nok i forhold til innsatsen kommer jeg nok til å revurdere mine rutiner.
|