Vis enkelt innlegg
Gammel 20-07-12, 20:58   #1005
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Lich, her.

Synes ikke du virker selvgod i det hele tatt Marella,tvert i mot er det fantastisk det du har fått til å veldig flott å se bilder !

Tusen takk, så koselig tilbakemelding! Er så redd for å være selvgod som sagt hehe

Opprinnelig lagt inn av Elewyn, her.

Det er helt utrolig hvor langt du har kommet på 1 år Marella Du ser flott ut!

Tusen takk!! ( Jeg har brukt 8-9 mnd på 30 kg, og håper å nå 40 kg til oktober, da er det 1 år siden jeg startet. Men det blir nok veldig vanskelig...)

Opprinnelig lagt inn av medas, her.

Marella, for en inspirasjon! Du har vært superflink. Tror ingen her tar det som skryt, dessuten har du lov å skryte av deg selv. Du SKAL være stolt av at du har gått ned! Tenk på rusmisbrukere som slutter å ruse seg, mange av de går rundt og gir folk håp om at endring er mulig. Synes det er kjempeflott at folk legger ut bilder her og gir inspirasjon til andre. Er ikke det mye av vitsen? Liker ikke janteloven jeg.

Jeg synes forretsne ikke det ser ut som du trenger å gå ned et gram til. Du ser jo superflott ut!

hehe, takk for dine ord!! Jeg er litt sånn jantelov-preget i barndommen, så det henger nok litt igjen. Men syns det er flott når andre er stolte av deg selv!! Jeg er jo selvsagt stolt som bare det, men tør nesten ikke si det om du skjønner...

Ps, tusen takk for de fine ordene, men jeg har lyst til å ta av mer. Målet mitt er å være veltrent og flott i bikini