Tråd: Hobbytråden!
Vis enkelt innlegg
Gammel 20-07-12, 17:33   #24
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hobbytråden!

Opprinnelig lagt inn av Fancy, her.

Neida neida

Jeg er veldig glad i bilder som har diffus bakgrunn der personen eller "tingen" kun er i fokus, det er noe som ofte går igjen på bildene mine!

Kneleren, skulle jeg selv gjerne hatt i mer fokus enn bare ansiktet/fjeset, men den var ytterst veldig bevegelig når jeg tok bilde av den, å mtp at det var et uhyre nærbilde, å denne kneleren var usedvanlig !liten!
Var det så godt som umulig å få til! Har sikkert 300 bilder av kneleren, der den er ute av fokus å veggen bak er i fokus :P Bilde er også tatt sidelengs og rotert. Den stod slik rett ut fra veggen. :P Et av de mest vanskelige bildene jeg har prøvd å ta! (skulle sett hvordan jeg stod for å få det til...)

Jeg skal forske litt mer på dybde i bildene, alle tips og kritikk tar jeg til meg

Nyyydelige bilder!!!!

Men er det noe ala dette som menes med dybde??

Bildet er tatt av stedattera mi, jeg synes hun er fabelaktig til å ta bilder, men så er jeg inhabil da.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg kveldssol.jpg (448,4 KB, 18 visninger)