Vis enkelt innlegg
Gammel 19-07-12, 20:53   #2587
Mailin
Medlem

Mailin sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Stavanger
Mailin er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av tassa69, her.

Her har det vært stille...hvordan går det med dere?...jeg er jo på vedlikehold, har vel gått opp mellom 1-2 kg igjen, men prøver å trene og holde formen....Trude Hetland var uansett fornøyd:-)...holder meg fremldees på klesstørrelse 42-44...men det er en utfordring, det er vanskelig, vanskelig å si nei til alle fristelsene

Hei hei

ja lenge siden noen har skrevet her nå!
Jeg går fortsatt ned jevnt og trutt, og har nådd målet mitt til bryllupet som skal være neste lørdag, er under 85 kg! (Er faktisk under 84 også) så jeg skal bare holde meg der til etter bryllupet (kjolen passer meg akkurat på 85 kg hehe...) Neste mål er 80, men etter det kommer jeg sikkert til å gå opp igjen til 85, men er egentlig helt fornøyd med det.

Nå spiser jeg fullkornspaghetti, en potet i ny og ne, all den frukten jeg vil ha og så unner jeg meg popcorn på fredagene til og med! Og fortsatt går jeg ned littegranne hver uke... Så jeg må si meg strålende fornøyd med både dietten, med oppfølgingen og ikke minst, strålende fornøyd med meg selv og kjempestolt! Tenk, nesten 30 kg er borte (23 kg fett!) Magefettet (det farlige innvendige fettet) er borte og kolesterolet og alt er kjempefint! Så, nå gjenstår bryllup, flytting til nytt hus, og så er det å prøve å bli gravid igjen, så er jeg fornøyd hehe! :-)

Hvordan går det med dere andre da?

Mailin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat