Tråd: Ketostix
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-07-12, 13:43   #7
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Re: Sv: ketostix

Opprinnelig lagt inn av Nordmørsloppa, her.

jo, det kan hende.

men spørsmålet er i grunnen at fargen på stixen ligner mest den i fargeindikatorfeltet som forteller at jeg tester negativt for ketoner. atså den beige fargen.
Samtidig leser jeg rundt om kring her at så lenge stixen får farge , så er det ketoner der.og farge skifter den jo. den går fra å være hvit til å bli lys beige.

så jeg er litt forvirret over avlesingen av resultatet :/ forstår du spørsmålet mitt?

Jo, jeg forstår, men med NULL erfaring på sticks vil jeg ikke svare på det.,.. Jeg bare husker dette fra Jimmy Moore:
http://livinlavidalowcarb.com/blog/j...day-1-30/14409 om at ketoner i urin og ketose ikke nødvendigvis fungerer likt.

Og... husk at proteiner også omdannes til glukose (om jeg husker riktig) dersom det ikke er så mye karbohydrater i kosten at behovet dekkes den veien.