Vis enkelt innlegg
Gammel 11-07-12, 15:13   #647
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Fedona, her.

Det står ikke på pakken at det inneholder dette. Men "noen" har vel funnet ut det ut og nå sier de selv at det inneholder litt av dette, men at det skal være godt for kroppen. Dr. Young som står bak dette er visst nokså omstridt. Men er det ikke sånn da når en lege går utenom skolemedisinen?... Jeg skal starte opp forsiktig for vet ikke om jeg orker å drikke tre liter av dette hver dag.... Hvor lenge har din kollega drukket dette? Og hvordan har det hjulpet henne? Om du vet da.... Ellers så får jeg vente til etter ferien.

Ellers så har jeg vært hos min healer i dag. Det var deilig og merkelig på en gang. Lang historie... Prøver som sagt alt for å bli stadig bedre. Denne gangen så sa hun til underbevisstheten min at jeg skulle kvitte meg med ti kilo til he, he, håper den hører på henne og at det hjelper på

Kveldskos i syden? Hmmm.... Jeg bruker peanøtter og mørk sjokolade. Hva med fylte oliven? Liker du det? De er jo så gode der nede. Gode fettkilder også.

Jeg kan ikke svare deg på det grønne pulveret før etter ferien, dessverre

Spennende at healeren fortalte underbevisstheten at du skal gå ned mer! Jeg prøvde hypnose en gang for minst hundre år siden; hvor han fortalte meg (på bestilling fra meg ja) at jeg skulle slutte med pepsi max og drikke emr vann i stedet. Det var et par ting til, som jeg ikke husker helt hva var i tillegg. Jeg vet ikke om det fungerte helt for meg, men en venninne som var der samtidig merket at underbevisstheten minnet henne om at "dette" ikke var bra, og mente det var en følge av hypnosen. Mulig det ikke ble det samme for min del da jeg gikk dit med en "bestilling" og sekvensen endte opp med et helt annet fokus enn hva jeg overhodet var forberedt på. Det som kom opp hadde jeg med meg i tankene i lange tider etterpå, så det er mulig det hadde innvirkning der. Spennende uansett å høre hvordan det fungerer for deg!

Oliven er notert; sjokoladen skal jeg holde meg unna, peanøtter kan jeg ikke ta pga allergi. Foreløpig tenker jeg å se hvordan det går; vin skal jeg iallefall drikke. Muligens en øl om dag også Å kutte ut alt vet jeg ikke om er en god løsning; men å gi slipp på noe, for å få noe annet - det høres ut som en god deal med meg selv

Også glemte jeg å fortelle om gårsdagens trening - det ble styrke en dag til ja... Ikke bra, så nå ble det en tvungen pause på meg. Så i dag blir det gåtur igjen; lenge siden sist så jeg gleder meg til det.

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Sist redigert av Tarato : 11-07-12 kl 15:23.
Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat