Vis enkelt innlegg
Gammel 11-07-12, 12:01   #398
Klara
Seniormedlem

Klara sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 44
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: PCOS skravletråd

Opprinnelig lagt inn av Lavkarboforlivet, her.

Takk takk, Klara:-)
Jeg mener at det er blitt tatt slike prøver av meg, de tok iallefall blodprøver av flere slag! Men har aldri fått noe ordentlig svar egentlig på det, gyn hadde fått sendt over info ifra legekontoret og kanskje han satt med svar på de prøvene??? For han sa at han kom til å gi meg metformin uansett om jeg tok den gynekologiske undersøkelsen eller ikke hos han.... Mulig fordi han hadde svar på prøvene?? Aner ikke jeg, men jeg ville egentlig ha en kvinnelig gyn så det ble mye rot på den første timen og forvirrelse:-) Tror han brukte den "du må ikke ta undersøkelsen" som omvendt psykologi, slik at jeg skulle ta den:-P ha ha ha:-) Uansett skal jeg ikke tilbake dit, dritt oppfølging der vil jeg si:-) Virker iallefall som om insulin nivået mitt er noenlunde ok nå, etter metformin oppstart. Det har iallefall hjulpet 100% på min syklus, som er stabil og fin.
For har ikke det en del med insulinet å gjøre? Hvordan går det med deg Klara?

Du kan sikkert få orden i dette når du bytter gyn, og får papirene fra forrige sted sendt over. Som sagt skal glukosebelastning og c-peptid måles fastende, og tas derfor gjerne sammen. Du ville ha husket om du har tatt glukosebelastning, for du skal drikke mye, skikkelig søt drikke, og vente på stedet leenge.

Går bra her, kvalm og sliten