Vis enkelt innlegg
Gammel 09-07-12, 09:19   #641
Fedona
Seniormedlem

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Alder: 58
Fedona er en juvelFedona er en juvelFedona er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Tarato, her.

det er nok RBK som er favoritten ja; og så vidt jeg forstod på lydende nettopp ble det et mål? En time styrketrening er bra ja, og tungt.... Timen inkluderer 25 min på ellipsemaskin og romaskin da, så selve styrken er ikke så lang tid. Har et program som er satt opp i forhold til de utfordringene jeg har, og behovene for å trene spesielle deler av kroppen. Men jeg er støl, særlig i mageregionen så det er tydelig at jeg har gjort noe som det er lenge siden sist Skal i vei i morgen også; så får vi se om jeg er i stand til å spise mat etterhvert Styrketrening kan være kjedelig, men er samtidig til glede ved at en kjenner virkningen/resultater så fort. Nå er det en bit sjokkis til, og jeg er bare så sjeleglad vi ikke har pepsi max i huset. Gårkvelden tok på, med litt for mye vin. Hyggelig og morsomt i går, seint før vi kom hjem ble det også - og dagen i dag litt ekstra slitsom... har ikke lyst på vin en gang - snodig??

Snodige greier det med vinen ja

At en blir stil og støl sier vel bare at noe skjer i kroppen og at det virker det du gjør Når jeg har vært på yoga så må jeg ta et bad med salt i for å unngå å få så sure og støle muskler. Hvis jeg ikke gjør det så har jeg kjempevondt i mange dager etterpå! Det er stor forskjell!

Ellers har jeg lest litt mer om supergreens og det er flere artikler som sier at det inneholder, bly, uran og kvikksølv og andre giftige stoffer ble litt satt ut da jeg leste det. Prøver å finne fram til noen som har gode erfaringer med drikken, men de fleste har nettopp startet... Jeg skal nå likevel prøve dette for å se om det gjøre meg bedre. Viser jeg ingen bedring etter en måneds tid så slutter jeg med det. Har noen av dere hørt om andre som bruker dette daglig? Og kan det virkelig stemme at det inneholder giftige stoffer? Og er det mer skadelig enn til hjelp?

Sist redigert av Fedona : 09-07-12 kl 13:03.
Fedona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat