Vis enkelt innlegg
Gammel 07-07-12, 19:49   #434
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Re: Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Opprinnelig lagt inn av MieMari, her.

Herlighet! Samme til lunch hver dag. Hehe.Mener hun grønnsaker og noe godt attåt da?

Kjøtt, saus og grønnsaker. Men det at kjøttet varierer, sausen varier (men karri-CF-saus er gjenganger) og grønnsakene varierer teller visst ikke ser det ut som. Men jeg har også hatt salat, omelett, egg&bacon, pizza, pasta, hamburger, yoghurt med müsli, knekkebrød og diverse gryteretter. Men jeg har visst det samme til lunsj hver eneste dag likevel... Det varierer hvem jeg sitter med (flere bord på jobb). Av og til sitter jeg med admindamene, og av og til sitter jeg med unggutta. Men jeg er helt sikker på at jeg har spist de fleste av disse forskjellige rettene mens jeg har sittet med admindamene. Kort tid før denne episoden hadde jeg Bali kyllinggryte og da kommenterte admindamene at det luktet helt himmelsk, så det fikk de tydeligvis med seg, men må ha glemt fort.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat