|
Sv: PCOS skravletråd
Opprinnelig lagt inn av Lavkarboforlivet, her.
Det var et meget godt råd fra Imp! Tror det er viktig å kose seg og glede seg også, men skjønner godt følelsen ja... Jeg blir nok akkurat den samme Jeg har ikke noen store forhåpninger over å bli gravid i nærmeste fremtid, siden vi ikke har prøvd noe "seriøst" den siste tiden... Så nå venter jeg på Tanta:-) skulle egentlig vært her nå da tror jeg, men kan jo ikke være helt sikker siden jeg ikke har helt kontroll denne syklusen. Da jeg ikke brukte el tester denne syklusen. Har gjort det i alle de andre, men nå gadd jeg bare ikke!
Tror nok det blir strategien for et kommende svangerskap ja, starte på rundt 50 kh og øke litt etterhvert. Det viktigste er jo at en kommende baby har det han/henne trenger, men var så fint det du sa/skrev at du ikke kan forstå at babyen skal ha det så mye bedre med masse karber i kosten Når du sier det sånn, så tenker jeg jo det samme.
Det synes jeg også, så prøver å følge det
Man vet aldri når det skjer! Selv om man har oddsen imot seg kan man bli gravid raskt 
Som sagt, så lenge man ikke er i ketose, så tror jeg det burde være greit. Noen viser også til inuittkvinnene som knapt nok spiser en kh i løpet av vinteren, og som har født friske barn i generasjoner. Men best å holde seg på den sikre siden, tenker jeg.