Tråd: Bryllup
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-07-12, 01:11   #1
dreams
Juniormedlem

Medlem siden: Jun 2011
dreams er på en erverdig vei

Bryllup

Jeg blir så frustrert når det står i invitasjonen: Antrekk; Dress og Kjole. KJOLE! Jeg skjønner (ikke) poenget med å kreve at folk skal ha på seg slik og sånn, samtidig som jeg syns det er så feil at andre skal bestemme hva jeg skal ha på meg. Vi er alle forskjellige og alle kler ikke kjole. Jeg er ikke en person som trer på meg en kjole og føler meg vel, jeg er ekstremt kresen fordi jeg hater den store kroppen min og jeg velger å ikke kle meg i noe som gjør den enda værre. Jeg er bred alle steder, men litt synlig liv En dress hadde vært ypperlig til meg, men dette er altså ikke bra nok, jeg må ha kjole. Det er altså viktigere at jeg har på meg kjole, enn at jeg kommer til feiringen. Så da er spørsmålet, hvor får man tak i fine kjoler til type stor? kan det leies? jeg vet jo at den bare blir brukt den ene gangen så det frister jo ikke å punge ut med flere 1000. Jeg vet jeg høres negativ ut nå og det er jeg forsåvidt også, men det er bare til det at andre skal bestemme hva som er bra nok. Jeg liker å pynte meg, sminke meg osv og jeg har sååå lyst til å være med i bryllup, men kjole da? Hææ? Jeg tenker at den i hvert fall må være sort og at den ikke kan sitte etter over mageen og at den ikke kan være i tynt stoff.. ettersom det er seint på høsten dette skal foregå er det jo mulig å bruke jakke til også. Men hvor får man tak i noe pent? Hva gjør andre i sånne situasjoner? Jeg vil, jeg vil!

dreams er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat