Vis enkelt innlegg
Gammel 02-07-12, 20:41   #15498
Furine
Supermoderator

Furine sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Re: Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Den har vært i bruk gjevnlig, og bare for et par dager siden, da skrev jeg ut bilde med farge på. Svart tekst har jeg brukt en del i det siste, men trodde jeg ville få melding om det når det var lite blekk, for det får man ofte.

Hvordan finner jeg frem til dette renseprogrammet?

Får prøve å kjøpe ny patron og se om det blir bra da. Men er de like dyre som de var før i tiden disse patronene? da var det nesten billigere å kjøpe ny skriver enn blekk.

Den skal vanlegvis gi beskjed, ja. Kanskje verdt å reinstallere drivar, kanskje noko bug der som gjer at den ikkje gir beskjed? I og med at den har vore jamnleg i bruk, så treng det ikkje vere tett/tørka. Brukar du originalblekk? (Ja, som tidlegare helpdeskagent så spør ein slikt). Veit ikkje kor dyre dei er patronene i din skrivar, men det seiast at det er verdt å kjøpe litt dyrare skrivarar då dei brukar mindre blekk. Billigare skrivar brukar meir blekk... Var det HP sa du? Då fylgde det sikkert eit program eller to med, som er på pcen. Der skal ein kunne køyre rensing.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF