Vis enkelt innlegg
Gammel 02-07-12, 16:50   #15492
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Noen som har greie på skrivere?

Jeg fikk en HP Photosmart 5510 til jul.
Nå nekter den å skrive ut svart tekst. Prøvde å skrive ut et bilde, men det ble fryktelig stygt.

Det som er rart er at jeg ikke har fått noen meldinger om at blekkpatronene er tomme??. Det er 4 stk, svart, rød , gul og blå tror jeg.

Den vil ikke skrive ut svart. Mens det som var brunt på bildet ble rødt.

skal det komme melding om lite blekk, eller må jeg bare bytte og se?

Har du en testside du kan skrive ut?
Hvis det er lenge siden printeren er brukt, så kan det være at dysene tørkes litt ut. På printeren vår er det et program som vi da må kjøre for å "renske opp" dysene.
Ellers vil jeg holde en knapp på at sort begynner å gå tom. Vi har en Epson printer, og den nekter å skrive ut noe som helst hvis en patron er tom, og fargegjengivningen blir dårlig når en patron nesten er tom.

Gå til HP's hjemmesider for å leite etter evt andre løsninger eller programmer for å teste printeren (hvis du ikke har innstallasjonsCD'en som fulgte med skriveren).

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold