|
Sv: Klesstil - dine drømmeantrekk?
Opprinnelig lagt inn av StineH, her.
Jeg hadde lik rosa bukse som deg Supera en gang i tiden.. Kjempebehagelig!
Jeg drømmer om å kunne kle klærne jeg kjøper litt bedre. Jeg har en veldig blandet stil, liker jeans - Gjerne i forskjellige farger, kjoler, tights og topper osv..
Men når vekten sier over 140 er det ikke mange klær som sitter som de "skal" på kroppen min, desverre.. =/
Nå har jeg masse klær i klesskapet mitt som jeg kjøpte sist jeg gikk ned 30 kg. De passer jo ikke engang på en god dag, så de ligger bare der og minner meg om hva som kunne ha vært..
Tror det var på Cubus jeg kjøpte dem. Før sommer 2004 i alle fall, fordi det var da bildet ble tatt. Love them!
Litt ekstra utfordring å kle en stor kropp, ingen tvil om det. De fleste plus size-klær er som telt og sitter ikke som de bør. Jeg hadde en gang en visjon om å lage et system der man lagde en 3D-modell av seg selv som kunne brukes i alle nettbutikker som støttet dette systemet. Slik at man kunne prøve klærne på SIN kropp, online, og se hvordan det ville se ut og om plagget ville passe. Det hadde jo vært genialt. Og så hadde det blitt mye færre returer av klær som ikke passet for nettbutikkene.
De klærne som er for små, jeg bruker dem som en gulrot. Jeg blir ikke lei meg av å se på dem. Jeg gleder meg til å kunne bruke dem! Men det ser ut til å vente på seg... Har hatt et platå i to år nå...