Vis enkelt innlegg
Gammel 30-06-12, 20:58   #26
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Klesstil - dine drømmeantrekk?

Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk ikke tør å gå med farger... Det er ikke som at man viser hele kroppen eller noe, det er bare en farge. Joda, jeg hører at folk sier at man vil ikke tiltrekke seg oppmerksomhet, men det trenger ikke være neonfarger bare fordi det er farger. Mitt klesskap inneholder mye svart og andre nøytrale farger, men også mye farger. Særlig rosa, hehe. Jeg har nok rosa klær til å fylle opp opp en maskin. La ved et bilde der jeg er helt rosa. Det var en tulle-photoshoot altså. Litt vel mye rosa til å gå med til vanlig. Men den rosa buksa går jeg med ofte. Det er ikke mange bruk igjen da.. Den er så slitt mellom beina at det går hull veldig snart... Jeg kjøpte samme fløyelsbuksa i knallblå. Den er nesten like slitt...

Haha, nå hørtes jeg ut som den fjortissen eller bimboen som har så mye rosa, men jeg er egentlig ikke det altså.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMAG148.JPG (195,8 KB, 62 visninger)

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat